EXPOSICIÓ " EL PRIMER ART EUROPEU VIST PELS EUROPEUS DEL FUTUR" EN EL MUSEU DE LA VALLTORTA

En el hall del museu està exposada la mostra «El primer art europeu vist pels europeus del futur» 87 dibuixos procedents de 19 jaciments d'art rupestre de 5 països: Portugal, Espanya, França, Itàlia, i Azerbaiyán, vists des de la mirada dels escolars. Estan presents el barranc de la Valltorta ( Cova dels Cavalls) i el barranc de la Gassulla (Cova Remígia). La mostra va acompanyada d'un llibre-catàleg i es podrà visitar al llarg del mes de novembre.

L' exposició temporal- que es va inagurar el 28 d'octubre- ha passat per Siega Verde, en el museu de Salamanca (Salamanca), en el Dolmen de Soto (Trigueros). Després del museu de la Valltorta (Tírig) i continuarà en el Centre de Artre Rupestre de Monfragüe (Diputació de Cáceres), Arnedo( La Rioja) i en Hellín (Castella la Mancha). Aquest projecte de difusió de l'art rupestre, ha estat organitzat pel CARP (Itineraris Culturals d'Art Rupestre Prehistòric) i subvencionat per la Comissió Europea i el Consell d'Europa dins de la seua convocatòria "European Heritage Stories".