EL PANELL DEL MAPA DEL PARC CULTURAL VALLTORTA- GASSULLA EN ELS MUNICIPIS DEL PARC

Albocàsser, Ares del Maestrat, Benassal, Catí, Les Coves de Vinromá, Tírig i  Vilar de Canes compten amb un panell identificatiu del Parc Cultural Valltorta- Gassulla. La iniciativa ha estat impulsada per la Direcció Territorial de Castelló de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

En el panell es pot observar la delimitació del parc cultural, els abrics d'art rupestre visitables, els senders de gran recorregut, de xicotet recorregut i senders locals, rutes BTT, els nuclis urbans, les ermites, masos, arbres singulars, barrancs i  construccions patrimonials, entre altres coses.  L'objetiu és visibilitzar el parc i identificar-lo a més de ser un altre recurs per als visitants.