EL MUSEU DE LA VALLTORTA LLIURA EL PREMI A UNA ALUMNA DEL CRA AIGUANEU

Josep Cristià Linares i Bayo, el cap de Cultura de la Direcció Territorial de Castelló de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, va lliurar el guardó a Sofía Sofrone, una de les guanyadores del concurs europeu de dibuix sobre art rupestre, celebrat al 2019 dins del dia Europeu de l'Art Rupestre.

Sofia que és alumna del CRA Aiguaneu (Catí, Culla, La Torre en Besora i Vilar de Canes) va quedar tercera en la categoria dels 10-14 anys i no se li havia pogut lliurar el premi a causa de la pandèmia. Cal recordar que el concurs van participar més de 2800 xiquets i xiquetes de cinc països europeus i l'objectiu era saber com veuen els escolars l'art rupestre. A la vegada els escolars ens han visibilitzat als diversos llocs participants. Aquest concurs va estar organitzat pel CARP (L'associació internacional de Camins d'Art Rupestre Prehistòric).