TERCER PREMI EN EL CONCURS EUROPEU DE DIBUIX SOBRE ART RUPESTRE AL CRA L’AIGUANEU

Sofia Sofrone del CRA l'Aiguaneu que agrupa els aularis de Catí, Vilar de Canes, Culla i la Torre d'En Besora ha guanyat el tercer premi del concurs europeu de dibuix "El primer Art a Europa vist pels europeus del futur".

Aquest concurs ha estat convocat per Itineraris culturals de l'Art Rupestre, PRAT-CARP, amb motiu del dia Europeu de l'Art Rupestre i estava adreçat a qualsevol xiquet o xiqueta entre 6 i 14 anys dels estats membres del Consell d'Europa.

Els finalistes en els seus dibuixos retraten les pintures de Siega Verde (Salamanca), Maçao (Portugal), Lascaux( França), Niaux- Ariège (França), Goubstan (Azerbaijan) i Cova de Cavalls (Valltorta, Comunitat Valenciana). Des del museu de la Valltorta es valora molt positivament el fet de que una alumna de la zona havia obtingut un premi, perquè situa a la Valltorta en primer pla i és l'únic abric de d'art rupestre de l'arc mediterrani premiat.