FINALITZADES LES OBRES DE REPARACIÓ DE LA CABANA NEOLÍTICA

Han finalitzat les obres de rehabilitació de la cabana Neolítica  portades a terme gràcies a un contracte menor licitat per la Conselleria d'Educació Cultura i Esport. Aquestes han consistit  en  canviar els suports interiors de la cabana de fusta de carrasca - els laterals i el travesser- que presentaven problemes de corca i fer de nou el revestiment de la porta i del sostre. Els suports interiors s'han posat de ginebre ja que aquest tipus de fusta no li afecta la corca. També s'ha posat un panell explicatiu davant de la cabana.

A partir de la reconstrucció els visitants poden observar com era el lloc on vivien les comunitats neolítiques en assentaments a l'aire lliure. Aquest tipus d'habitatge es composava de parets de fang, rames i fusta sobre les quals s'assentava un sostre de rames i pedra. La cabana està darrera del museu de la Valltorta i s'utilitza preferentment per a realitzar els tallers didàctics amb l'alumnat.